Bokning Regler är viktigt ni läser

Om bilen ni bokat går sönder – vi reserverar oss ifrån oförutsedda händelser olyckor

Det viktigaste i detta läget är att kunden får en limo & det kan ta 10 till 40 minuter hitta en annan bil så sen ankomst blir det tyvärr men gör så gott jag kan. Får vi inte tag i någon annan Limo så betalar vi tillbaka hela summan ni betalat för bilen. Har vi möjlighet blir ni informerade om bilbytet innan ankomst annars förklarar chauffören på plats. Om ni bokat en Lincoln kan det bli att hummern kommer istället men då får ni den för samma pris som den andra bilen ni bokat trots att den är dubbelt så dyr – och om Hummern går sönder då kan Lincolnen komma istället – då får ni tillbaka pengar eftersom Lincoln är billigare. I värmen kan dessa bilar koka och ingenting vi kan rå för, då ersätter vi den med våran andra limousine om det är möjligt!.

Många vill ta med egen dryck in i Limousinerna och det går bra i det flesta fall att ta med en flaska (Vid fullpris dvs inte rabatterad körning) Vid rabatterade bokningar är det andra regler – Då rabatten kan röra sig om tusenlappar så blir vår Chaufför glad för lite drix om ni trots rabatten blivit lovade att ta med er en flaska ändå, eftersom lönen sänks när timpriset på Limousinen sänks. Det innebär merjobb för föraren när kund tar med sig egen dryck in i bilen. Hör av dig så tar vi det detta vid eventuell bokning. Tilltugg önskar några ibland och även detta får vi ta över telefonen brukar lösa sig på ett eller annat sätt till det bästa! Viss typ av föda är inte så passande i en Limo men vi får gå igenom detaljer muntligt istället.

Våra avbokningsregler är ingenting vi informerar om.  Det du som kund som ska läsa våra regler innan bokningen görs! Bokningen är bindande även vid muntlig, via oftast sms och eller mejl.       Även om bokningsbekräftelse dröjer ngn dag. Vid försenad avbokning går det jätte bra att omboka till ett annat datum – dag då med en bokningsavgift samma dag via Swish.

Avbokning ska ske senast 12 dagar innan din inbokade körning! När du bokar tackar vi nej till andra kunder den tiden som du uppehåller. Om en avbokning sker nära in på det aktuella datumet dvs mindre än 12 dagar innan och vi förlorat en annan kund då debiteras ni för hela beloppet! Det är kundens ansvar läsa regler innan resan! Vid sjukdom och eller Corona gäller undantag och avbokning kan ske när som helst mot uppvisande av sjukintygs kopia som mejlas till oss. Sen avbokning då måste en timmes debitering tagas ut av er.