Bokning Regler är viktigt ni läser

Om bilen ni bokat går sönder – vi reserverar oss ifrån oförutsedda händelser olyckor

Det viktigaste i detta läget är att kunden får en limo & det kan ta 10 till 40 minuter hitta en annan bil så sen ankomst blir det tyvärr men gör så gott jag kan. Får vi inte tag i någon annan Limo så betalar vi tillbaka hela summan ni betalat för bilen. Har vi möjlighet blir ni informerade om bilbytet innan ankomst annars förklarar chauffören på plats. Om ni bokat en Lincoln kan det bli att hummern kommer istället men då får ni den för samma pris som den andra bilen ni bokat trots att den är dubbelt så dyr – och om Hummern går sönder då kan Lincolnen komma istället – då får ni tillbaka pengar eftersom Lincoln är billigare. I värmen kan dessa bilar koka och ingenting vi kan rå för, då ersätter vi den med våran andra limousine om det är möjligt!.

Många vill ta med egen dryck in i Limousinerna Ni måste ni ta upp det önskemålet vid bokningen, tar ni med er utan att fått klartecken (ett okey) så finns risk flaskan får åka i bakluckan. Vid rabatterade bokningar kan det röra sig om tusenlappar och det innebär mer jobb för föraren när kund tar med sig egen dryck in i bilen. Chauffören blir då glad för lite dricks eftersom lönen sänks när timpriset på Limousinen sänks. Viktigt ni meddelar de övriga av era vänner som ska åka med om dessa regler då det jätte ofta är någon som tar med sig egen dryck. Krogen, flyget, konditori och biografen så tar vi ju inte med oss eget. Vill ni ta med er en flaska bubbel måste ni bestämma det med Annelie vid bokningen detta löser sig alltid bra Hör av dig så tar vi det detta vid eventuell bokning. Tilltugg önskar några ibland och även detta får vi ta över telefonen brukar lösa sig på ett eller annat sätt till det bästa! Viss typ av föda är inte så passande i en Limo men vi får gå igenom detaljer muntligt istället. Bilden nedan är en av anledningarna till att vi vill ha 100% kontroll över vår arbetsplats!

limousine regler

Våra avbokningsregler är ingenting vi informerar om.  Det du som kund som ska läsa våra regler innan bokningen görs! Bokningen är bindande även vid muntlig, via oftast sms och eller mejl.       Även om bokningsbekräftelse dröjer ngn dag. Vid försenad avbokning går det jätte bra att omboka till ett annat datum – dag då med en bokningsavgift samma dag via Swish.

Avbokning ska ske senast 14 dagar innan din inbokade körning! Om du ombokar så går det jätte bra för då har vi dig kvar som kund men ett annat datum. När du bokar en limousine av oss tackar vi nej till andra kunder den tiden som du uppehåller. Om en avbokning sker nära in på det aktuella datumet dvs mindre än 12 dagar innan har vi förlorat andra kunder och står utan jobb. Då debiteras ni för hela beloppet! Det är kundens ansvar läsa regler innan resan! Reglerna är ingenting vi tar upp och informerar om dess innehåll utan varje kund måste själv sätta sig in i våra regler som när man bokar en flygresa! Vid sjukdom och eller Corona gäller undantag och avbokning kan ske när som helst fram till senast kvällen innan då samma dag riskerar att vi är påväg till dig (inte bra) Du måste även skicka kopia på sjukintyg som intygar corona! Om Chauffören blir sjuk i Corona gäller samma. Sen avbokning utan sjukdom, då måste en timmes debitering tagas ut av er.